tisdag 15 januari 2013

Nu är det mycket på gång...

Om jag inte missminner mig så är det Tulpanens Dag idag och det kan ju verkligen få en att längta efter våren... Det blev ju lite tomt som vanligt när allt det juliga åkte ut så jag skulle verkligen vilja köpa en massa tulpaner att fylla upp tomrummet med men eftersom jag har "köpstopp" så får jag väl ÖNSKA mig några av min kära D istället... ;-)
Igår hade jag intro med "mina" nya  House of Lola-säljare. Jag längtar verkligen till nästa vecka och premiären av vårkollektionen men först ska vi på en superhärlig kick-off i helgen till Skövde och bo lite fint på Scandic Billingen tillsammans med alla mina härliga kollegor... Det käns ju lite tveksamt med vårkläder nu när det faktiskt äntligen har blivit riktig vinter men det blir nog bra... :-)
Dessutom ser det verkligen ut som om att jag om exakt 2 månader kommer att sitta på ett plan till Shanghai!!! Inte en dag förtidigt om man säger så... Det ska blir otroligt spännande och roligt eftersom jag faktiskt aldrig varit någonstans i Asien.
När vi ändå pratar om resor så har jag spanat lite på var jag är sugen på att åka på solsemester också... Ett tag var jag nästan lite sugen på en bilsemester men om vi åker till Kina nu så blir det ju utan barnen och då vill jag verkligen att de ska få ha en rikigt härlig solsemester också så det får bli något liknande förra året i början på september...
Någon som har varit någonstans där det var riktigt bara för barnen och vill rekommendera något?
Både D och jag vill ju annars verkligen hinna spendera tid i Lysekil under sommarsemestern och man får ju bara inte sluta hoppas på den underbara svenska sommaren... Någon gång måste man väl lyckas pricka rätt på semestern..? I år blir det tidig semester för oss och jag hoppas så på en liite bättre sommar än förra året...

Inga kommentarer: