torsdag 17 januari 2013

Balett?

Idag hörde jag på radioreklamen att de har Nötknäpparen på Spira den 7 feb... Det skulle vara väldigt roligt att se... Jag älskar balett men har aldrig varit på någon stor föreställning så jag funderade på att köpa biljetter till mig och Alice. Hon kan ju musiken och historien om Clara och leksaksprinsen och muskungen mycket bättre än jag tack vare Barbie-filmen så hon skulle nog tycka att det var jätteroligt men det var DYRT...! 500 kr för en biljett... Inte så konstigt att det var väldigt många lediga platser... Jag får nog fundera lite till innan jag slår till...
                           

Alice nya balettskola kör igång sin vårtermin v.5. Ska bli jättespännande för "fröken" verkar väldigt strukturerad och engagerad. Jag måste föresten komma ihåg att beställa en ny balettdräkt till A ikväll...
Imorgon är det dags för House of Lola kick-off. Ikväll ska jag packa lite... Undrar vad jag ska ha på mig föresten...? Spelar kanske ingen större roll för det lär vara omöjligt att vara originell med typ 70-80 st Lola-säljare i samma lokal.... Men det är ju de NYA kläderna som vi åker dit för att se så det spelar kanske inte så stor roll... :-)

Inga kommentarer: