söndag 26 februari 2012

Firad...

Idag blev jag visst ett år äldre... Kanske inte något att fira så där jättemycket egentligen men en bra anledning att bjuda hem goda vänner på mat och dryck igår... det blev fetaostknyten med chiliflakes och lax i ugn med en väldig massa god sås och passionsfruktspannacotta som, trots att jag först glömde gelatinet blev riktigt lyckad... En hel del vino, spel och prat till in på småtimmarna... Mycket lyckat!!! En fin present fick jag i form av en mycket efterlängtad iPad som jag nu premiärbloggar från. Måste dock hitta en bättre app för iPad att blogga från... Idag var kusinerna och faster H och farbror K här för lite födelsedagsfika och jag fick fina blommor och vi lite välbehövlig hjälp med nätverk och ljudkort till laptopparna mm. Nu är Alice mycket nöjd "ägare" till en "egen" laptop som hon kan spela Kalle Kunskap (nya favoriten) på inne i sitt rum. Jag har krupit i soffan med onepiecen på och försöker hålla mig vaken på Wallanderfilen på TV4 men det går väldigt dåligt så nu blir det gonatt Zzzz...

Inga kommentarer: