torsdag 1 mars 2012

Något nästan jämt...

Otroligt vad mycket saker och aktiviteter jag har bokat in just nu... Kanske inte jättesmart... Det är ju så roligt med House of Lola-visningar och jag vill ju såklart sälja så mycket att jag kanske kommer med på en Bonushelg ... Det verkar vara jätteroligt och eftersom kläderna denna säsong är så superfina så har jag faktiskt redan kommit halvvägs dit på bara en månad... Jag har 8 visningar bokade i mars och 6 st preliminära i April. Håller tummarna att jag inte får några avbokningar... Sen är det ju allt annat roligt man vill hinna med och göra också... Känns som om jag inte alls träffas mina vänner så ofta som jag skulle vilja göra ... Jag är lite stolt över mig själv att jag har hållet mitt nyårslöfte i 2 månader nu. Tränat 3 dagar i veckan, någon gång till och med 4 och jag kommer på mig själv med att faktiskt längta lite till träningen. Roligast är ju såklart Zumban, herregud vad svettig jag blev idag... Trodde inte det var möjligt att typ svettes på överarmarna...? :-) Nästa fredag har de Schlagerzumba... Tror jag ska testa det! Nu tittar jag på Biggest Loser och jag tycker bara att det är ett SÅ trist upplägg... För att inspirera andra till ett hälsosammare liv så borde man ju fokusera lite mer på vad man ska äta för att må bra och att det finns fler former av träning än att stå på en crosstrainer eller slå på sandsäckar... Mycket tid gått åt till att visa gnäll, gråt ochskitsnack... Det finns ju så många andra program som bara innehåller sånt...
Imorgon kommer mamma hit och på lördag ska vi åka på Barnmässan i Göteborg, jag har varit flera gånger tidigare och det brukar vara jättetrevligt. Lite shopping och roliga aktiviteter för Alice. D och Isac får vara hemma, tror inte att de uppskattar det lika mycket som oss... ;-)
Nu kudden...

Inga kommentarer: