torsdag 16 februari 2012

Det händer inte så mycket just nu...

Eller egentligen så är det väl precis som vanligt allting och då tycker jag det är svårt att komma på något läsvärt att skriva... Vi har fått varit helt friska hela familjen hela året hittills... Ja vi var ju friska hela hösten också faktiskt... Det enda som besvärar är att Isac har så vansinnigt torr hud och lätt får lite eksem och kliar sig på nätterna så att han vaknar.... Nu har jag äntligen fixat lite bra salvor Mildisol och Locobase Repair och i natt sov han faktiskt hela natten och det var ett tag sedan... Skönt om det hjälper...!!! Vi firade såklart Valentines Day i tisdags med god mat och lite lyxigt god (och hutlöst dyr) ost, Gruyere och Apenzeller med några glas rött... Jag fick också väldigt fina tulpaner av D!!! Jag hade köpt några fina chokladpraliner också men de hann vi inte få i oss innan vi blev för trötta så de slank ner i går tillsammans med Sveriges Mästerkock, ett program som jag faktiskt verkligen gillar... Annars så ser jag faktiskt ingen TV längre... Jag gillade verkligen Greys Anatomy och en del andra serier och brukade alltid ladda ner och titta men jag har tröttnat (i alla fall för tillfället)... På jobbet går det också bra, förutom diverse teknikproblem... Ja min dator krånglar ju aldrig men några av de andra är lite problematiska och det är ju jag som ska försöka fixa till de lättare problemen som uppstår vilket verkar vara en helt omöjlig uppgift... (jag kallar dem handhavandefel...)
På lunchen var jag på Zumba och det ger en otroligt positiv energi och idag kändes det faktiskt inte som jag flaxade som en skadeskjuten kråka hela tiden utan att jag faktiskt höll takten någon gång ibland... :-)

2 kommentarer:

Fotograferande Maria sa...

Hej kära vän!saknar dig! Jag gillar Zumba. Du ska inte med på afro i morgon lör kl 16?

Kram maria

Josefin sa...

Afro hade varit kul men vi är bortbjudna imorgon em/kväll... Dum tid...! Vi måste boka in och träffas snart!
Kram