lördag 31 december 2011

Gott nytt år och...

...det kan ju helt enkelt inte bara vara sant att julen är slut och det kommer vara nytt år nästa gång jag skriver här inne... Jag känner mig lite snuvad på jullovet eftersom vi inte fått någon snö... Inga härliga vintriga promenader, pulkaåkning med varm choklad odyl... :-( Ja ja... Kanske nästa år... Det nya året som vi ska fira in hos goda vänner som barmhärtighetsförbarmade sig över oss eftersom våra tilltänkta gäster tyvärr blev sjuka... Som tur är så finns det ju fler helger och det är ju en perfekt anledning till att fira och lyxa till det lite extra någon helt vanlig helg... Dagen började kanonbra med lite fyndshopping på stan med Linda. Det blev ytterligare ett par jeans (lite mer blå och tightare) och en pälsväst (fusk så klart...) som jag hade ögonen på redan i slutet på hösten men som nu fick slinka ner i påsen till halva priset...!
Vad ska jag lova inför det nya året då...??? Förra årets löfte var ju att gå ner alla extrakilona (24 för att vara exakt) som jag dragit på mig de sista 5 åren och det gick ju utmärkt så man kanske ska lova ytterligare något storslaget och överraska sig själv med att hålla det också... Det borde ju bli att börja träna så jag ska ta och kolla upp hur ekonomin och tiden skulle räcka till till ett träningskort på Atlantis som inte ligger alls långt från jobbet som jag ju börjar på måndag...

Nu ska jag göra mig lite nyårsfin...Gott Nytt År på er ALLA!!!

(och smäll nu för f-n inga smällare och annat otäckt, tänk på alla stackars rädda små hundar... Njut av fyrverkerierna som stan skickar upp eller se det på TV!!!)

Inga kommentarer: