tisdag 7 juni 2011

Fortfarande försvunnen...

Bhuuuu... :-( :-( Vad ska jag ta mig till...? Känns hopplöst... Nu slösurfar jag lite på laptopen i soffan framför Sverige-Finland som ser ut att gå mot en ganska självklar seger för Sverige. Alice var med och kollade i början och var mycket nöjd med att se Zlatan kliva in på planen. Hon blev dessutom eld och lågor när de spelade Sveriges nationalsång innan matchen och bestämde sig direkt för att fråga om de inte kunde få lära sig den på förskolan och sjunga den på sommarfesten nästa vecka... Roligt att hon gillar musik och hon är snabb på att snappa upp både texter och melodier. D är i stan på kundmiddag och jag lyxar till det med en kopp kaffe och en ruta mörk choklad. Inget fuskande här inte... Det är ju så lätt att låta bli. Tyvärr har vikten dock stått stilla de senaste gångerna jag vägt mig men skam den som ger sig... (Det beror antagligen på att jag har druckit några glas vin för mycket...) Jag vet ju att det fungerar bra annars med LCHF! -13 kg nu och jag har ju egentligen inte ens ansträngt mig eller känt att jag har försakat något... :-)

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Surt att jag sms dig hela tiden och inte får svar,,, så kom jag på att din iphone är borta. trist! jag har gått ner 17 kg nu Vi är bra eller hur!!

KRAM!