tisdag 21 juni 2011

Dagen som varit...

I morse hade vi då beställt tid hos polisen för att göra pass till barnen. Det gick väldigt smidigt. Båda barnen tittade där de skulle på första försöket så jag tror att det tog sammanlagt 15 min och sedan var vi ute igen... Skönt för det var rysligt mycket folk där som satt och väntade... Sedan blev det ett besök på banken hos vår bästa bankman eftersom jag hade felaktigt hade lyckats stänga ner Alice sparkonto och glömt att lösa ut pengarna... Han fixade allt jättebra så nu behöver du inte oroa dig mamma...! Vi tog en snabbfika på Rosteriet som hade gjort om lite i cafét så där var jättemysigt.
De hade denna snygga tapet från Intrade tror jag som jag blevlite sugen på att ha i sovrummet... Vi har ju fortfarande inte köpt någon tapet dit ännu... D var kanske inte riktigt lika sugen... De har absolut stans bästa latte och trevligaste personal. (Kaffefabriken på Tändsticksområdet är också bra men ligger ju lite illa till tyvärr...) Rekommenderas!!! Nu är vi hemma igen och D har stuckit iväg några timmar till jobbet så klart... Isac sover ute i vagnen och jag ska nog ta mig ytterligare en kopp kaffe. Jag lade förresten ut alla mina överblivna me&i-kläder från denna säsongen och tidigare provkollektioner på Facebook igår. Jag tar 100 kr/ plagg plus porto vilket är vääldigt billigt för kläder som är helt nya. Jag har nästan sålt hälften av plaggen redan, roligt och välbehövligt tillskott till kassan. (Då behöver jag inte ha så dåligt samvete för en superfina cardiganen som jag fick hem från House of Lola häromdagen och hade på mig idag...) Jag var skitsnygg!!! ;-)

Inga kommentarer: