onsdag 22 juni 2011

Nätets baksida...

Häromdagen var jag ju så glad för att jag hade fått en massa me&i-kläder som var över från provkollektionerna sålda på Facebook... Men man ska inte vara för nöjd tydligen... Gruppen hade regler som jag inte hade följt. Jag hade lagt mina bilder på "fel"ställe och jag skulle ju ha läst reglerna innan... Hur kunde jag vara dum och tro att jag skulle få specialregler...??? Jag ska villigt erkänna att jag blev ganska sur, för om någon administratör bara hade skrivit direkt till mig och sagt det och jag hade fått chansen att se denna kommentar så hade jag ju kunnat flytta bilderna. Kommentaren fanns tydligen men plockades mycket lägligt bort tillsammans med albumet efter några timmar. Ja, man måste sitta vid datorn HELA tiden för det gör tydligen de patetiska stackarna som bestämmer i gruppen... Nu är i alla fall bilderna borta och jag tänker inte annonsera igen. Diskussionen om det var rätt eller fel att plocka bort bilderna pågår fortfarande i gruppen ser jag men jag har gått ur gruppen och tänker inte skriva mer... Jag trodde det var omöjligt att folk kunde bli så otrevliga om lite barnkläder men men... Det skrämmande är ju att alla är föräldrar, undrar vad som kommer att bli av barnen...?

Inga kommentarer: