onsdag 15 juni 2011

Bildbevis...

Kanske är det en dum idé men jag tänkte jag skulle lägga upp några bilder på shoppingen från häromdagen...
Tankinin var svår att hitta på bild men den kommer från Triumph vars hemsida bara låste datorn varje gång jag försökte öppna den så det får räcka med en bild på skorna. Jag har provat dessa flera gånger men inte kunnat bestämma mig men nu slog jag äntligen till... Det sura var att jag hittade dem med 30 % rabatt på en annan skoaffär dagen efter men då hade jag redan använt dem och kunde inte gå tillbaka med dem... Jag brukar handla på Anderssons Skor i Bankeryd för de har nästan alltid något som jag vill ha. Det finns också en skoaffär längst ner på Klostergatan ganska nära Krakel som har väldigt mycket fina (och sköna) skor, rekommenderas.. Isac fick några fina födelsedagspresenter på Krakel också när vi ändå var i närheten. Annars så tror jag inte att det blir extremt mycket paket. Han ska också få en Bobbycar för han har kastat lystna blickar på kompisen Lukas. Vi spar ju även på Brios tågbana till honom så att han kan ha en riktigt stor och fin att leka med när han blir lite större. Sen ska det ju under sommaren även byggas en lekstuga med sandlåda som han kommer att få ta del av ( i alla fall sandlådan) och det ska väl vara lite fina saker i den också...

Inga kommentarer: