tisdag 3 maj 2011

Dåligt med den utlovade actionen...

Inte blev det något färgskrapat i förmiddags inte men det blev lite annat pyssel på öppna förskolan. Jag började ju för X antal veckor sedan med att nåltova någonting...(jag har inte bestämt vad det ska bli ännu). Det är en mörkt grå "platta", stor som 2 A4-ark ungefär och nu har den även att rött hjärta och Alices namn intovat på sig. Tänkte att det kanske ska bli framsidan till varsin kudde till barnen (Isac ska också få en) men en kudde inkluderar ju även sömnad och det är inte min bästa grej så det kanske bara blir varsin namnskylt eller något sånt... Medans jag skrivit så har Isac hunnit dra ut hälften av alla papper ur papperskorgen även fast det finns 100 saker på golvet som ser roligare ut i mina ögon... Bäst att sluta nu...

Inga kommentarer: