fredag 13 maj 2011

Bloggen beter sig underligt???

I flera dagar har jag haft lite problem med att se de inlägg jag har skrivit men jag har hört rykten om att det är flera som har upplevt samma problem med sina bloggar så jag antar att det inte bara är ett användarproblem... Annars så är allting ganska bra just nu förrutom att jag saknar D då... Idag spontanbjöd jag in alla mina goa vänner på lite eftermiddagsfika för att slippa känna mig så ensam och det fungerade väldigt bra då vi blev hela 5 vuxna och 9 barn så det blev ganska fullt runt bordet... Jättetrevligt att träffa er alla samtidigt!!! Jag fick lite take-away sushi av Linda från Sushi Latino som är ganska nyöppnat i stan om jag förstod det rätt. Den var MYCKET bra och rekommenderas till alla er som älskar sushi som jag verkligen gör. Den här fina bilden på Isac fick jag av Linda. Den är tagen häromdagen hemma hos henne... (Försök bortse från snorkråkan i näsan) Nappen är i för annars så stoppas ju allt bös man hittar på marken direkt i munnen men den matchar ju ialla fall... ;-)
För er som undrar hur det går med byrån kan jag berätta att det går jättebra, jag har inte börjat ännu... Hoppas på start i nästa vecka när D är hemma... LCHF:andet fortsätter men denna vecka blev det tyvärr inget - på vågen, inget + heller som tur är men jag får väl hoppas på att det fortsätter neråt i nästa vecka. Nu har jag ju en solsemester framför mig så att jag känner mig ännu mer peppad att åtminstone hamna under 70 tills dess ( bara 5 kvar ;-). Målet är ju 65 men de sista 5 kommer nog att kräva lite mer än bara LCHF, det vill nog till lite träning också så det får vi ta till hösten...

Inga kommentarer: