tisdag 22 mars 2011

Sol & vårad...

Eftersom D var hemma i morse och körde A till förskolan så passade jag på att ta en morgonpromenad i solskenet till Öppna Förskolan. Isac var på strålande humör och gillade sångstunden och kröp runt och pillade på allt... Han var inte lika glad när han vakande i morse vid 06:00 och blev livrädd för sin stackars pappa som han inte sett på över en vecka... Det gick snabbt över dock som tur var... Det var så varmt och skönt att gå hem men det var synd att det blåste så. Isac sover nu middag på altanen och dörren är öppen... Känns otroligt skönt! Jag måste ju också berätta att han åt igår...!!! Han öppnade munnen frivilligt och sträckte sig fram mot skeden när jag bjöd på en blandning av sötpotatis, jordärtskocka, blomkål och kyckling. Ganska lös konsistens eftersom jag hade blandat i en rejäl skvätt grädde. Jag blev så glad att jag nästan fick tårar i ögonen. Hoppas, hoppas på att det fungerar idag också... Nu ska jag åka och hämta A på förskolan...

Inga kommentarer: