måndag 21 mars 2011

Bra kvinna reder sig själv...

Ja då var kranen utbytt då... Inte för att jag gjorde det utan jag inser att jag mest hade tur som känner någon som känner någon... Det är ju så det fungerar i hantverksbranschen om jag fattat det rätt... Tack till M och Jönköpings Rörtjänst. Ska bli spännande att se va D tycker när han kommer hem... Nu sitter jag bara och väntar på att äntligen få hem honom. Glädjen blir dock kortvarig eftersom han åker imorgon igen... Som tröst och för att peppa mig själv lite så beställde jag denna fina klänning från House of Lola idag. Vill ju så desperat att våren ska komma nu och det gör den säkert snabbare om jag har en fin vårklänning, eller vad säger ni?
Denna vecka kommer det även superfina nyheter från me&i. Passa på att boka in din vårträff med mig så att du har alla vår- och sommarkläder inhandlade när det snart börjar att grönska för då vill man ju vara ute och njuta av det fina vädret och inte springa runt i affärer och sucka över att de storlekar man vill ha är slut....

Inga kommentarer: