söndag 20 mars 2011

I dag hann vi i alla fall ut...

Solen fortsatte lysa idag och det kändes faktiskt som om våren kopplat ett grepp denna gång även om fredagens snö fortfarande gör sig påmind eftersom man inte kan se något av gräsmattan... Det var dags för mormor att åka hem efter en vecka... Dagarna går ju snabbt i vanliga fall men denna vecka slår nog rekord... A lekte hela förmiddagen med bästa grannens W och jag fick kaffe på en extremt solvarm altan... Sedan blev det lunch med gårdagens kycklinggryta (A sa att det var den godaste soppan hon ätit...) och sedan till Habo för Funky Kidz. Jag höll inte på att hitta dit för jag har nog egentligen aldrig varit i Habo utan att ha typ följt efter någon annan eller varit passagerare... Vi hann som tur var precis i tid. Jag passade på att ta en promenad med I i vagnen i det fina vädret. Kunde ju inte riktigt med att sitta och titta på de som sprang på löpbandet inne... Fattar inte varför maninte springer ute istället...Jag kan ju förstå att man springer inne på vintern och kvällarna när det är mörkt men en em. kl 14 med strålande solsken ute...??? Efteråt åkte vi direkt till Hisingstorp dit vi var bjudna på mat av bästa fam Gladh. Det var så klart supergott och efterätten var gudomlig. Jag kommer att hålla mig mätt tills imorgon em... (självklart var det LCHF också). Jag hann precis hem till sista avsnittet av Solsidan. Isac somnade i bilen och var bara att lyfta över och A bäddade upp sin säng själv och satte på nattlinnet och bara gick och la sig efter lite hjälp med tandborstningen.

Inga kommentarer: