söndag 30 januari 2011

Mer röj...

Helgen är nästan slut och jag slappar i soffan med två sovande killar. (D & E, I & A sover som tur är gott i sina sängar. Jag förstår att de sover för det är gräsligt svårt att hålla sig vaken till Wallander och med den långa pausen med reklam, nyheter, mer reklam, väder och ännu mer reklam är det ju nästan omöjligt. Ångrar nästan att jag började titta för nu måste jag ju se hur det slutar. Både igår och idag har vi fortsatt Operation Storröj! Igår tog vi "skrubben" under trappen och pannrummet och idag tog jag ett krafttag i mina garderober... Det blev 2 stora svarta säckar till klädinsamling och sjukt mycket skräp... Konstigt nog så syns det knappt i garderoben... Jag fattar ingenting...? Hittade dock några riktigt fina gamla godingar som får fungera som motivationshöjare. Eftersom solen sken idag blev det även en liten promenad till "nya dagiset" och lite lek där med några vänner som kom förbi. Det var så skönt i solen. Skulle ju vilja vara ute mycket mer och gå med vagnen men tyvärr sätter foten stopp för det... Måste verkligen boka en tid för att göra avtryck för gjutna inlägg.

Inga kommentarer: