fredag 15 oktober 2010

Underbara höst!

Kan inte fatta att veckan gått så fort... Mycket tack vare att jag har haft sällskap både dagar och kvällar så klart. Idag sken solen in igenom mina extremt skitiga fönster redan tidigt på morgonen och det kändes att vi verkligen borde göra något utomhus. Det blev lekplatsen på Kålgården.
Både Alice och jag hade roligt!!!
Lite kyligt i luften men solen värmde skönt
Här hemma hade vi fotostudio och lyckades få med både Alice och Isac på flera bilder där de blev riktigt bra (dvs ingen blundade eller började gråta)
-Du är världens bästa storasyster!Fredagsmyset blev lite försenat på grund av montering av den nyinköpta hyllan. Vi var helt enkelt så fräcka att vi flyttade ner både docksäng och spis medans hon var upptagen med TV-tittande och det dröjde ända tills hon skulle gå och lägga sig innan hon upptäckte vad vi hade gjort. Det blev några tårar och ett förnärmat -Du har lurat mig mamma men jag förlåter dig...!

Inga kommentarer: