lördag 16 oktober 2010

Mer höstsol...

Fyy vad kallt det var i morse men egentligen har man ju det såhär kallt och slipper regnet... Stressade runt som en galning för att hinna till Funky Kidz kl 10... (Nej vi är inte morgonpigga i vår familj...) Matinköp på Hemköp och fika på Johans och sen hem... Mitt vildvin hade kommit in på Backamo så det blev plantering och lite röj i trädgården medans Alice lekte ute och Isac sov i vagnen... Nu sov han ju inte riktigt så länge som jag hade hoppats på så det blev ett hastigt avslut på trädgårdsarbetet... Dock hann jag gräva upp en rejäl skörd av morötter!!! Det var lite besvärligt att få upp dem eftersom någon som varit ute och "röjt" i trädgården tidigare hade klippt av blasten...
Nyplanterat vildvin 3 plantor à 100 kr... Ser verkligen inte mycket ut för världen nu, hoppas på bättring till våren...Ytterligare en bild på den lille mannen...
Den lille är nu inte ens så liten längre... Han har vuxit och lärt sig så mycket bus och annat denna vecka så jag kan knappt tro det är sant... Han älskar att höra sig själv och hojtar ofta och högljutt, inte av missnöje utan mer för att det är roligt! Vill helst stå upp i knät och är så stadig att jag tror att han kan börja sitta upp själv snart... ;-)

Inga kommentarer: