måndag 18 oktober 2010

Sängbloggar...

Bara en natt till innan D äntligen kommer hem... Han har nog haft det bra...Shopping i Bejing och turistat på Kinesiska Muren... Ja ja... Jag unnar honom det verkligen för jag skulle inte vilja vara borta så mycket som han är... Har ju själv varit på resande fot och bott på hotell och i kappsäck i många år och skulle verkligen inte vilja ha tillbaka den tiden även om det var rätt kul just då... Nu är det verkligen borta bra men hemma bäst som gäller... Det är ju bara det att det inte varit särskilt mycket borta för mig de senaste åren och jag måste ju erkänna att jag verkligen börjar längta efter en liten resa... Vet inte riktigt vart dock... Sol och varmt är ju härligt på sitt sätt men det lockar väldigt mycket med nån storstadsresa också... Barn med eller utan barn...? Ja egentligen så vill jag nog göra minst 2 resor för att få lite både och... Idag gick färden bara så långt som till Trånghalla med me&i-väskan och det var ju också trevligt! Har varit guld värt att ha hjälpsammaste mamman här hela veckan som har skämt bort mig å det grövsta med matlagningshjälp och annat... Isac har blivit bortskämd med att bäras runt på som en liten guldklimp och det blir tufft att återgå till vardagen imorgon... Fotografering är det imorgon förmiddag på förskolan och I-landsproblemet vad A skulle ha på sig dök upp här hemma precis innan läggdags... Svårt att bestämma sig när man " bara" har typ 25 klänningar i garderoben... Over and out for tonight!!!

Inga kommentarer: