fredag 8 oktober 2010

Nattsudd...

Oj vad jag är uppe sent... Det händer ju nästan aldrig för jag är ju kvällstrött så det förslår. Fredagsmyset är uppätet för länge sedan... Vi åt hämtad Kinamat inne hos bästa grannarna... Hade fixat FEI-TV och 23:15 började hoppningarna... I början var det ruggit svårt att hålla sig vaken men mot slutet blev det spännande värre och Rolf-Göran hoppade en superfin 0-runda och ligger nu på finalplats för slutfinalen men det är ju en runda kvar och det är ju den jag nu sitter och väntar på...
Rolf-Göran Bengtsson och Ninja La SillaMen är det inte lustigt för båda de små änglarna som i vanliga fall inte har några problem med att nattas och sover så gott om nätterna har "krånglat" nu ikväll. Isac ville inte sova först men jag tror han hade lite magknip för efter ett par rediga pruttar så lugnade han ner sig och somnade. Alice vaknade för en liten stund sedan och ligger nu och snyftar och snorar i sängen. Hon är inte förkyls men skriker man tillräckligt mycket så blir man ju snorig och då kan man ju gråta lite till över att man är snorig... suck... Köpte otroligt fina dreggellappar till lille IsacOapip Kanonbra pris och service! Det fanns massor att välja mellan, de är jättefint sydda och snygga tyger och jag fick dem jättesnabbt...En liten bild på Isac när han gymmar i sitt fina babygym

1 kommentar:

LindaGladh sa...

Vilka fina, jag har med beställt!