torsdag 7 oktober 2010

Me&i mops!!!

Idag har jag lagt till den här bilden i kanten av min blogg. Om du klickar på den så kommer du till en sida i tidningen mama där du kan läsa lite om Cecilia Blankens samarbete med me&i och även hämta hem en HTML-kod att lägga på din blogg för att visa att du gillar me&i.Kläderna som Cecilia har designat är SÅ fina och om du är sugen på att se, klämma och prova eller bara beställa rakt av så är det bara att höra av sig till mig...
Söta mopsar för söta små barn
Idag vaknade Isac vid 6:30, blev påklädd och somnade om... Vaknade kl 11:00 när jag var hos min kära vän L och blev bjuden på lunch! Åt och somande sen om i bilen på vägen hem kl 14:00. Väl hemma blev det blöjbye och sedan somande han i gymmet... Väldigt mysigt... Igår kväll var jag grymt trött så jag skulle nog ha behövt sova så mycket idag jag med... Nu ska jag strax iväg på me&i-träff. det är faktiskt lika roligt varje gång tro det eller ej...

Inga kommentarer: