lördag 14 augusti 2010

Hemma nu...

Ja då var vi hemma igen... Dagen har gått snabbt med mycket att packa upp... Vi var dessutom i Gällstad igår och "fyndade" lite... Jag gillade inte Lager 157 något vidare, mest kläder för tonåringar och väldigt unga vuxna tror jag men det fanns flera små butiker utanför med tex Didriksson och 8848 som definitivt var värda ett besök igen. Jag gillar ju Serholt som annars säljs på Village så den outleten kommer säkerligen att besökas snart igen.... Har också äntligen hämtat och packat upp höstens me&i-kläder så nu är det bara att svänga förbi om ni vill titta... Borde kanske egentligen ha gått och lagt mig när Isac somnade men jag hamnade framför datorn istället... Lite bilder från semestern:
Vi gick en riktig långpromenad över berget för att komma till en helt egen strand
Isac var med han också... (sov dock hela tiden)Alice var den enda i familjen som badade!
Vi var på Nordens Ark som bara ligger 3 mil från vår stuga. Rekomenderar varmt ett besök där!!! Jättefin miljö och härlig utsikt. Man behöver ta lite Festis för att orka men trots att det var väldigt långt att gå var det ingen som klagade för det var så roligtEn telefonkiosk hör ju inte till vanligheterna längre. I den här kunde man ringa till olika djur!!!
Vi stod nos mot nos med de stora tigerarna, bara en glasskiva imellan...
Alice klättrar in en fågelholk
En ridtur på häst uppskattas alltid!!!

Det var en riktigt lyckad dag med perfekt väder!!!

Inga kommentarer: