onsdag 11 augusti 2010

Me&i kollektionen är här!!!

Idag är det D-dagen då höstens me&i-kollektion äntligen börjar säljas... Jag sitter här "fast" i Lysekil och har inte ens hunnit hämta ut min låda så jag känner mig väldigt utanför och stressad... Jag såg ju naturligtvis kollektionen på kick-offen men jag vill ju klämma och känna mer... Har bestämt mig för att åka hem på fredag så att jag hinner gå igenom alla plagg och märka med ettiketer mm innan det är dags att ge mig ut på första visningen. Jag längtar SÅ!!! Här får ni ett smakprov av vad som finns i kollektionen och vill ni se alla plaggen så hittar ni dem på me&i´s hemsida Vill ni se kläderna live, klämma och känna och prova så är det bara att höra av sig så hittar vi en tid då du antingen kan komma hem till mig eller boka tid så att jag kommer hem till dig och visar kläderna för dig och dina väninnor. Som tack för att du bjuder hem mig får du en gåva eller rabatt som baseras på hur många gäster du bjuder. Mer info om att vara värdinna hittar du också på me&i´s hemsida.
Dinos
Klänning i plysch med Dragonfly
Dotty (prickig) Angel med vingar på ryggen
Jag längtar efter att få se Isac i den här underbara plyschoverallen
Vad kan passa bättre än supersöta flugsvampar på hösten
Själv hade jag tänkt att bli höstfin i dessa båda fina tunikor
Me like a lot...

1 kommentar:

LindaGladh sa...

Oh jisses! Det kommer bli dyrt det här, det ser jag ju... gud vilka söta babygrejor, älskar den grå tunikan med. Haha, våra bebisar kommer nog ha exakt samma kläder i höst ;-)