tisdag 17 augusti 2010

Förskolestart!

Idag var det dags att återgå till vardagen för lilla fröken. Jag är ganska säker på att hon tyckte det var lika mycket dags som jag. Det var lite trögstartat i morse men hon var väldigt ivrig att komma iväg när jag äntligen lyckades väcka henne. Vi var lite sena så det var redan dags att gå in för barnen och medans jag pratade med pedagogerna så hade hon redan försvunnit in och jag fick gå in och ropa på henne för att få en hej då-puss. SKÖNT!!! Var ju lite orolig att hon skulle tycka det var orättvist att jag skulle åka hem med Isac igen. Dagen hade bara varit bra sa hon när jag kom för att hämta men hon var nog lite trött... Hmm konstigt... Hon somnade ju "redan" vid 22:30. Hade hoppats på en tidig kväll ikväll men tyvärr så "råkade" både hon och jag slumra till en stund efter mellanmålet (och hon sover fortfarande) så det kan bli svårt... Idag har jag även anmält henne till Funky Kidz som finns på Atlantis i Jönköping Jag tror att hon kommer tycka det är roligt. Hon ska även gå på Minisim på Rosenlundsbadet men sedan tror jag det får räcka med aktiviteter... Nu ska jag ta mig lite te men jag lovar att så fort vattenkokaren slår av så vaknar I... :-)

1 kommentar:

marlene sa...

Ja va skönt för både dig o hon att börja på förskola igen. John går där nu o jag känner mig riktigt bortskämd för tillfället.

Iiihh, bara 4 dagar kvar till bf nu. Jag kommer säkert gå över som du gjorde med 2:a barnet :-) så länge jag får mår bra e de ju helt ok men när förvärkarna sätter igång så vill jag bara HAA UUUUUUUT!!