onsdag 26 maj 2010

Kvällspigg???

Det är nog det sista ordet jag skulle använda för att beskriva mig själv men idag känner jag mig riktigt vaken... (Det har nog en hel del att göra med att jag gick och la mig vid 19:30 igår...) Efter att vi kom hem från förskolan satte jag igång med att röja och plocka lite här hemma eftersom det förhoppningsvis kommer någon imorgon på min me&i-visning kl 19:00 (om någon har missat det...) Alice åt Pytt i panna med stekt ägg till middag när W kom och frågade om hon vill hoppa lite på studsmattanmed henne. Medan hon studsade fick jag en kopp kaffe som visade sig innehålla något extremt uppiggande eftersom jag fick energi till att dammsuga, städa båda badrummen och köket och även baka en rabarberpaj att ta med till jobbet imorgon... Det har nog aldrig hänt att jag lyckats få så mycket gjort efter kl 19:30 någon gång (gravid eller ogravid...). Nu känner jag mig extremt nöjd med mig själv men jag ska nog inte driva det för långt utan hoppa in i duschen nu och sedan i säng... Imorgon är ju en annan dag...

Inga kommentarer: