tisdag 25 maj 2010

Stiltje...?

Nej jag har inte glömt bort bloggen men det kommer ju alltid något emellan... Det är min SISTA jobbvecka.... Känns lite overkligt men SÅ skönt. Som jag sagt tidigare så älskar jag verkligen mitt jobb men nu känner jag att jag behöver vila lite... Kan inte fatta att det står 17 dagar på min nedräkningsgadget...!!! Det är ju snart... Var hos barnmorskan igår och han ligger ju som vi redan visste i startgropen och ändå lite längre ner... Känns att han trycker på men det är faktiskt inte särskilt jobbigt ännu... Kan fortfarande få sova en hel natt utan att gå upp (om jag inte väcks av någon annan anledning förstås...). Annars har vi haft en bra helg och början på vecka... Jag rensade mina rabatter och trädgårdsland i lördags, det var ju riktig sommarvärme och så skönt. Grillade till lunch och även gräsmattan blev klippt... På söndagen var A&D på prinsesskalas med massa kul medan jag och E tiggde fika hos grannarna ett par kvarter bort. Vi blev bortskämda med lunch där och sedan fika hos faster H. På kvällen var det sådant underbart sommar väder så det blev till att lägga på en väldigt god oxfilé på grillen... Mmmm... Igår var jag på Partylite Spa-visning hos min vän M. Det var lite bökigt att komma åt fötterna med magen men ändå väldigt trevligt att träffa trevliga tjejer och vi satt lääänge och fikade efteråt... Trött var jag idag... Gick och la mig samtidigt som dottern vid 19:30 och somnade så gott... Vaknade av att grannen drog igång sin motorcyckel vid 22:00 (tack för det...) men nu känner jag att det är dags att lägga ifrån sig iPhonen och somna om...

Inga kommentarer: