söndag 14 mars 2010

iPhone!!!

Jaha då har man bytt telefon då och ska nu försöka sig på att ringa och surfa mm. med en iPhone. Har ju länge insett att jag blivit skinnad av Telia som lurat mig på cirka 700-800 kr varje månad men nu fick jag alltså en iPhone alldeles gratis för en månadskostnad på 499 kr då jag kan ringa och messa för allt samt fri surf av 3 istället så det känns ju bra...
En vit iPhone blev det... Telefonen köpte vi i 3´s butik på a6 och vi passade även på ett fika på det nya fiket Espresso House. Ja själva fiket är väl inget speciellt förutom att det är snordyrt som det som vanligt är på sådana kedjor men det var väldigt mysigt eftersom det ligger ihop men en blomsterhandel och de hade en jättefin etanoleldstad i mitten och ett alldeles nytt lekland för barnen precis bredvid. Alice var mycket nöjd och hade roligt men konstaterade också att -Jag hatar pojkar!!! eftersom det var ganska många barn (pojkar) som lekte och det gick lite för vilt till ibland...Hon tillade sedan dock i bilen när vi pratade om att man inte ska säga så att hon -Inte hatar pappa och lillebror som ska komma... Känns ju skönt att höra... Jag snorar och hostar vidare men imorgon blir det till att gå till jobbet då högen har växt sig oroväckande hög eftersom jag var borta 2 dagar i förra veckan... Tur att man har eget rum och kan stänga dörren om sig... Är lite rädd för att nästäppan ska hålla i sig... Det är ju alldeles för vanligt när man är gravid eftersom slemhinnorna svullnar osv... Ska köra igång med Nasonex och hoppas på att det ger sig...

Inga kommentarer: