lördag 13 mars 2010

Blogga om melodifestivalen...

...känner jag att jag nästan måste göra... Alla andra gör ju det... ;-) Ikväll var första gången som jag hörde många av låtarna eftersom vi inte sett alla de tidigare omgångarna och jag kan väl säga att jag inte tyckte så mycket varken bu eller bä... Eric Saade var sämst... En sån rysligt banal och intetsägande låt... Nummer 1 på Hits for Kids absolut... Salem Al-Fakir hade den bästa och mest välskrivna låten fast jag var inte förvånad över att han inte vann, kanske lite för avancerat för den publiken som röstar... Verkligen kul för Anna att hon vann. Tror definitivt inte att låten går så bra i Oslo men vem orkar bry sig... Det är 30 låtar som tävlar i att inte vara sämst där och det är ju ytterst ovanligt att någon av dem ens blir en radiohit efteråt... Förra årets isländska bidrag var ju ett undantag som fortfarande spelas flitigt på radion och Annas låt är ju egentligen ganska lik den så varför inte...Känner för övrigt att jag har försummat bloggen och ska försöka återuppta kontakten... I förmiddags var vi i Borås på me&i-säljmöte. Jag har tur som har sådana bra kollegor som hämtade upp mig så att jag inte behövde köra som jag avskyr... Vi hade en trevlig stund i bilen både på dit- och hemvägen även fast vi egentligen inte alls känner varandra särskilt väl men vi får ta och ändra på det... Dessutom är vi alla fans of scrapbooking så då har vi ju ytterligare anledning att träffas... Träffen var mycket trevlig och inspirerande... Fick hem mitt paket med me-kollektionen för de lite större barnen igår och dessutom så hade vi vårens första nyhetssläpp också så nu är jag laddad för att boka in lite träffar och visa de fina kläderna...
SÅ sommarfin frottésingoalla i fantastiskt fina retro-färger...Bilden är från me&i´s hemsida som du hittar HÄR. Kolla in hela vårkollektionen och hör av dig om du hittar något fint du vill ha så kan vi boka in en träff...

Inga kommentarer: