måndag 4 januari 2010

Nytt år, nya....?

Ja det kommer säkert att hända en del under året... Precis som det brukar... Vi får väl vänta och se... Vårt år har hittills börjat utan större händelser vare sig bra eller dåliga... Vi har tagit det väldigt lugnt och stilla. Nyåret firades in tillsammans med goda vänner som dock lämnade oss innan tolvslaget på grund av trött barn så D och jag skålade i lite Pommac eftersom det kändes lite onödigt att öppna en hel flaska skumpa bara för D. Vi får spara den till något annat bra tillfälle... I går tog vi en tur med Alice på snowracern men på väg hem så somnade hon och höll på att trilla av... Då är man trött!!!
Idag var man tillbaka på jobbet igen... Det känns ju aldrig sådär jättekul när klockan ringer men när man väl kommer dit så är det ju väldigt trevligt... Idag fick vi dessutom hembakad tårta eftersom min underbara kollega fyllde år!!! Grattis till henne och tack för tårtan... Mmmm...
D var hemma med Alice eftersom förskolan var stängd för planeringsdag. Han och A tog en tur till a6 och där lyckades hon lura pappa till att både köpa en stor och fin leksak samt McDonalds... Enkelt, skulle jag vilja säga...
Nu har jag skickat ut info och inbjudningar till de som har anmält intresse för att vara värdinna för en me&i-träff till våren. Kollektionen släpps den 27 jan. Är du intresserad av att vara värdinna så hör av dig till mig... Mer info hitter du på www.meandi.se Det kommer säkert att bli en fantastiskt fin vårkollektion (som alltid)!!!
Nu är det dags för sängen och kanske några kapitel i The Last Symbol av Dan Brown som jag fortfarande inte har lyckats läsa ut...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

GRATTIS! En ny familjemedlem på väg SÅ ROLIGT ;) Kram / Maria
http://www.mariasdagbok.blogspot.com/