måndag 7 december 2009

Dumt...

Precis när jag klev in över tröskeln igår vid 16:30 så somnade Alice... Lite FÖR tidigt... Vid 20:30 vakande hon, ville ha bubbelvatten, frågade om vi skulle till dagis eller var lediga och om hon kunde få öppna lucka i adventskqalendern... När jag sa att vi först skulle sova natt skarttade hon lite och sa -Men mamma, jag har ju redan sovit... Suck... Tusamt nog var hon bara vaken en timme och sedan somnade hon om och sov hela natten. Jag hade kommit lite efter i säsongens Greys anatomy och konverterade 3 avsnitt och laddade över dem på telefonen och tänkte kolla lite i sängen... Det är bästa sättet att kolla... Men det är ju rätt mastigt med 3 avsnitt på raken så jag råkade nog somna på det sista... Får titta om ikväll... Nu har jag varit på styrelsemöte för vår fantastiska förskola Strandängens Montessoriförskola. Att skriva rent protokollet får dock vänta till en annan kväll...

Inga kommentarer: