måndag 14 september 2009

Hopplös dag på jobbet...

Började dagen hos tandläkaren och konstigt nog så var det nog nästan den bästa delen av hela dagen... Fick bara beröm för mina tänder och inte skuggan av ett hål, inflammation i tandköttet eller någon tandsten... Hurra för mig...! Vilken superborstare jag är... Hoppas att Alice ärver mina tänder och borstteknik... hehe... Väl tillbaka på jobbet så fungerade ingenting... Jag kom inte in i det dikteringsprogram som jag behöver för att kunna skriva på hela dagen så det blev inte mycket vettigt gjort alls... Tur att vi inte hade några patienter eftersom vår läkare har semester denna vecka... Annars hade jag haft travar att ta igen imorgon då vi har vikarie... Ska bli spännande... Jag är ju lite bortskämd med "min" doktor ;-) Vi lyckades iallafall hitta ett fint gardintyg till kafferummet på lunchen... Dagens mest produktiva, ja ni hör ju själva... Eftermiddagen var väldigt trevlig dock! Alice hade haft en kanonbra dag på förskolan och vi träffade både E & F & O och M & J & A hos M & J & W och fick goda bullar, gott kaffe och en trevlig stund. Tack mina vänner!!! Nu sitter jag och önskar att D vore hemma men han är i Tallin... suck... Tror jag ska gå och lägga mig...

Inga kommentarer: