tisdag 15 september 2009

Då var det dags...

...att gå och lägga sig igen... Har just tittat färdigt på Idol... Idag när jag var ensam hemma gick det bra att titta men det var nog bara för att jag satt stilla och inte reste mig upp i reklampausarna... Då börjar nämligen tv:n flimra och bilden försvinner och kommer inte tillbaka... SkitBoxer som inte fungerar i vårt hus. Måste skaffa nåt annat men vadå? Parabol eller??? Jag har absolut 0 koll när det gäller sådant... Det ska bara fungera när man sätter sladden i väggen annars är jag inte intresserad. Har haft ytterligare en dag på jobbet med strul med inloggningar och program som inte "finns"... Problemet var precis avhjälpt när jag skulle gå hem... Vi får hoppas på att det fungerar imorgon också... Alice hade iallafall en bra dag. Hennes "bästis" C var tillbaka på dagis och fick en stor kram... Vi tog även en cykeltur bort dit på eftermiddagen så vi mammor fick prata lite... Trevligt! När vi kom hem var hon SÅ trött. Det blev en snabbdusch och sedan var det dags för lite mat men i väntan på att korven skulle bli varm somnade hon på köksgolvet sittande så hon nästan slog huvudet i golvet... Stackarn... Hoppas hon inte vaknar i natt och är hungrig...

Inga kommentarer: