måndag 17 augusti 2009

Mera Me&i...

Idag kom första beställningen... Den skulle ju egentligen ha gått att hämta ut i fredags tror jag men eftersom jag glömde lägga till mitt eget mobilnummer i villervallan så fick jag vänta tills avin kom idag. Alice blev så klart eld och lågor över sin korv med bröd tröja som hon nu äntligen fick i sin storlek. Den som finns i provkollektionen är i storlek 122/128 men hon har tagit ner den åtskilliga gånger från galgen och provat den och sagt -MIN!!!
Hon ser lite arg ut men hon skrattar faktiskt...
Hon fick även den här och jag matchar med mammans version av bulliga retrohjärtanSedan blev det päron till mig. Alice ska också få men jag vet inte om det blir tunikan eller tröjan. Hon får nog bestämma det själv...Bilderna är lånade från Me&i´s webbsida (ja inte den på Alice förstås...)
Alices kompis C kom förbi med mamma och lillasyster F på eftermiddagen och hönorna lekte så bra (nästan hela tiden i alla fall). Man blir ju lite sugen på en bebis när man får hålla en som är sådär liten... Mysigt.....
Nu är mannen på väg hem och jag hoppas att det blir på denna sidan midnatt så jag orkar vänta uppe på honom...

1 kommentar:

Linda sa...

Vad fin hon blev i den tröjan! :-)

Jag var och hämtade ut kläderna idag. Så just nu har jag på mig den rosa plyschklänningen (superskön!!! så den lär jag nog bo i framöver, hihi) och William har på sig byxorna med hjärta i rumpan + snigelbodyn. Finns bilder på honom med de kläderna på i min blogg förresten.

kram!