torsdag 30 juli 2009

Veckan gick snabbt...

...och imorgon är det fredag!!! Vi ska åka till Sala och det blir väl den längsta resan på hela sommaren... Vi får kompensera med många flygresor de närmsta åren... Alice ska vara hos sin mormor hela nästa vecka. Ska bli konstigt att inte ha några småttingar i huset. Elliot får också stanna kvar och bli bortskämd. Tror jag ska väga honom innan han åker och när han kommer hem för jag är nästan säker på att det slinker ner en eller två köttbullar eller annat gott för mycket när han är ensam med sin kära mormor... Denna vecka har det varit lite stiltje i huset... Jag har inte orkat ta tag i fler kartonger nu när det inte finns något som är inom synhåll... Jag VET att de finns där ute i garaget men de står bra där för tillfället. Jag håller som bäst på att fundera ut lite vad jag ska ha för lampa i köket och smålampor i fönstren. Lite gardiner ska det också bli i vardagsrum och vårt sovrum så småningom... Måste bara hitta rätt först, det gäller att inte ha FÖR bråttom...

Inga kommentarer: