torsdag 6 augusti 2009

Händer mycket nu...

Fast egentligen så känns det som om det var en evighet sedan vi lämnade Alice och Elliot i Sala... Det känns sådär kan jag säga... Jag vet ju att de båda två trivs som fisken i vattnet men jag saknar dem faktiskt VÄLDIGT mycket. Jag har fått bilder på Alice i telefonen när hon cyklar, är i lekparken, picknickar, sover och badar och jag vet inte vad... Hon sa till sin mormor idag -Mormor, jag tycker om att vara hon dig för man får göra så mycket då... Gulligt och alldeles sant!!!
För att fördriva tiden hade jag tänkt mig en hel massa trädgårdsarbete men det har inte hänt... Jag köpte och satte upp gardiner i tisdags, det är i princip allt som har skett i huset... Fint blev det men det blir inga bilder fören jag har fått hjälp av min kära mor att sy upp dem lite... och JA det kan jag säkert göra själv men jag har ingen och tänker inte köpa någon symaskin eftersom jag får lust att sy ungefär max en gång i halvåret och det brukar gå över snabbt när jag tänker på att jag nog inte ens kommer ihåg hur man trär en symaskin...
Istället var jag tillsammans med några av mina goda vänner hos en annan mycket god vän i Gränna och scrappade hela kvällen i onsdags... Det var som vanligt vansinnigt roligt och tiden gick alldeles för fort. God mat fick vi också och hålla i två söta 4 månaders pojkar fick jag göra så nu är jag lite bebissugen...
I dag har jag varit på upptakt inför säljstart av säsongens me&i-kläder. Jag kan ju lova er alla där ute som har handlat tidigare att ni inte kommer att bli besvikna den här gången heller. 10 augusti är det säljstart och då hittar ni kollektionen HÄR.

1 kommentar:

Linda sa...

Åh, Me&I-kollektionen är jag jättenyfiken på! Men jag får ju se den på måndag när jag ska ha visning här hemma. :-)

Ja, visst är Jack Russel-valparna otroligt söta och charmiga. Vad jag vet så finns alla fyra valparna i kullen kvar för hon har inte satt ut någon annons ännu (de kommer att komma ut på Blocket nu i dagarna). Eventuellt skulle de behålla en valp själva, men det var nog inte helt bestämt än.