måndag 20 juli 2009

Vad roligt...

...att så många goda vänner har varit och hälsat på oss de här veckorna som vi har bott i vårt underbara hus. Jag blir bara mer och mer förälskad i det och jag går ständigt och tänker på nya kommande projekt. Något som verkligen skulle behöva mycket kärlek är vår trädgård. Jag kommer att vänta lite till hösten så att vi får lite mer färdigt här inne innan jag kör igång men då ska det minsann grävas och sågas mm mm... D ser fram emot att köa mycket motorsåg även om jag tror att granen som är stor nog att stå på torget till jul kommer att kräva professionell nedtagning för att inte hamna på någon mindre lämplig plats.
Något annat roligt som har hänt är ju att jag snart kommer att börja som Meandisäljare i Jönköping och omnejd. Den nya kollektionen kommer att släppas den 10 augusti och ni är välkomna att höra av er om ni skulle vilja boka in ett datum för en träff. HÄR kan du läsa mer om Meandi.

Inga kommentarer: