fredag 17 juli 2009

Tillbaka igen...

Oj oj oj vad mycket man får att göra när det ska flyttas... Vi hade packat dåligt och det tog vansinnigt mycket tid att få ut allt ur lägenheten som sedan städades perfekt av Tinas Fin & Fix... Tack och lov för det!!! Sedan har det bara rullat på... Vi har packat upp, målat och fixat, shoppat på K-rauta och andra roliga ställen och bara plockat och plockat...
Jag skulle vilja passa på att tacka alla underbara vänner som har hjälpt oss mycket med allt från att bära till tapetsering, upplockning, kaffekokning osv... TACK!!! Det är alltid roligare när man är flera och som jag hoppas ni alla vet så älskar jag spontanbesök, så kom bara förbi om när är i närheten...
Vi har redan hunnit med otroligt mycket på de 3 veckor som vi har bott här... Vi trivs verkligen fantastiskt bra och jag ska uppdatera med lite bilder imorgon...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Och den här vännen skäms för att hon bara varit bortrest och inte hjälpt till :( Men ni har funnits i mina tankar. Jag hopaps spontan besöken hit fortsätter med ;) Ses på söndag!! Kram MAria