torsdag 28 maj 2009

Huset...

Kom nyss hem från att ha lämnat Alice på förskolan... Nu ska jag skriva färdigt rapporten och göra en PowerPoint presentation och sen är det klart... Men först så ska vi åka till Bankeryd och huset för att de ska göra en fuktmätning i källaren och då kan vi samtidigt passa på att titta lite... Har ju tittat en massa på bilderna men man ser ju inte allt och jag försöker få ett hum om hur vi ska möblera och vad som behöver köpas... Tapeter har vi valt till sovrummet och preliminärt till köket men eventuellt vill jag nog tapetsera på lite fler ställen... I Tapetshoppen finns ju hur mycket fint som helst att välja mellan.
Jag gillar den här jättemycket... Den ser lite för mönstrad ut här kanske men som jag har tänkt mig den så blir det nog jättesnyggt...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Den fina tapeten har de på en fondvägg hos min frisör och min bror och svägerska har den i äldste sonens rum. Så fin!!!