torsdag 28 maj 2009

Färdigskrivet...

Nu är i allafall presentationen klar.... Rapporten måste jag nog läsa lite fler gånger för att jag ska bli riktigt nöjd men jag har ju helgen på mig också... Det var SÅ roligt att titta in i huset igen... Känns lite overkligt att vi snart ska bo där men jag är så nöjd och tror att det kommer att bli jättefint. Lite pyssel och så blir det ju... Även om det inte är någon storrenovering som ska göras så vill man ju fixa en del... Mest nöjd är jag med uteplatsen... Den är gigantisk och har både en del under tak och en utan... Trädgården är ju inte direkt välskött så det blir till att gräva lite tror jag... Förhoppningsvis får han låna en gräsklippare av nån snäll granne för hans hade gått sönder och gräset var LÅNGT!!! Det är ju några veckor kvar till flytt och då kommer vi nog inte hitta dörren in om inte gräset blivit klippt...

Inga kommentarer: