tisdag 26 maj 2009

Slutspurtar...

Nu jobbar jag som bara den med min rapport så att den blir klar till helgen... Sedan ska den bara presenteras i skolan nästa vecka så är det klart... Ska bli SÅ skönt att slippa det där med att alltid ha något hängande över en som man borde göra... Tror jag ska fira med att scrappa lite... hehe... Jag har ju inget annat att göra menar jag... Packningen står stilla... Ska försöka få ner lite böcker och sånt ikväll kanske om jag orkar när Alice har somnat... tror att det är dags att sluta med middagssovningen eftersom hon inte har några problem med att hålla sig vaken till 21:30 och det är enligt min mening alldeles för sent...

1 kommentar:

Fotograferande Maria sa...

Hej vännen! Jag har bara en avslutningmiddag kvar och själva avslutningen SÅ SKÖNT! Kram Maria