måndag 16 mars 2009

Jobbat och...

...grupparbete började vi med i morse. Det visade sig vara ganska smidigt eftersom en annan person i gruppen "tagit tag" i det hela och nu behöver vi bara läsa in de delar vi ska prata om nästa vecka... Temat är mobbning på arbetsplatsen och det är ju ett ämne som verkligen berör så jag hoppas att vi kan få igång en bra diskussion
Vid 11 var jag på plats på jobbet. Väntar ivrigt på att få se de stora träden utanför mitt fönster bli gröna men än är de hopplöst kala.... Snart, snart...
Sist in och sist ut var jag på jobbet. Nervöst knappade jag in min kod på larmet och hoppades på att jag inte skulle sätta igång det av misstag men det visade sig att min kod inte fungerade överhuvud taget så det blev till att kalla på förstärkning... suck!
Blir det ett SM-guld till måntro???
Avgörande kvartsfinal för HV71 var det ikväll men inte på någon TV-kanal som vi har... Vad göra? Vi bjöd helt sonika nästan in oss själva till M & G och lyckade på något sätt få se nästan hela matchen även fast småkottarna var vakna och inte alldeles samarbetsvilliga utan ganska trötta och gnälliga. Tursamt nog gick det vägen!!! Nu väntar minst 4 matcher till.... Heja!

2 kommentarer:

Emma sa...

SLOTTSOGEN heter det juh!!!
Ha ha!

Här är vi ju hemma å e sjuka, jag å fredrik har blivit förkylda, jag igen å blir väl inte förvånad om det sätter sig i bihålorna igen!!! GRRR!

När du jobb-knarkat färdigt för i dag kan du väl ringa mej, JErry och Mikaela var jätte intresserade av lägenheten under eran, dock ska han ut på sjön i 3 månader ev, så han ville väl fixa å grejja lite innan... How to do? kan du fråga dem som bor där, ni kände väl dem? om de har nån annan som är intresserad eller så å när de hade tänkt säga upp lägenheten osv...
Jerry har goda referenser från både oss å rederiet han jobbar på så det är en lugn och städad kille. what ever, call me please!

Kram på dig, här är det vår idag! å vi är inne! *suck!

Fotograferande Maria sa...

Ni är så Välkomna nästa match med. Alice min när hon svalde en klunk välling var obetalbar ´hehe Kram Maria