fredag 20 februari 2009

Ytterligare en dag hemma...

Nu är Alice visserligen ganska frisk men jag hade ju sagt att hon skulle var ledig idag från förskolan redan tidigare... Hade ju tänkt vara ute och busa i snön men hon orkar nog kanske inte riktigt det...
Vi tog en sväng på stan i förmiddags för att byta vad jag trodde var en overall som återkallats från Polarn och Pyret men det visade sig att overallen som vi hade var av en tidigare modell där luvan inte var så stor att den riskerade att kväva bebisen.. Hade ju iallafall tänkt att spara denna ifall det skulle bli syskon till Alice någon gång. Tittade runt lite inne i affären och hittade ingenting som jag skulle vilja ha till Alice... Inte för att jag har några pengar att shoppa för men...
I eftermiddag ska jag till IKEA för de har en fotograf där som tar barnfoton... Nu ska jag kika i Alice garderob...

Inga kommentarer: