lördag 21 februari 2009

Lite bättre...

Fotograferingen igår var fantastiskt rolig... Jag skrattade så jag kiknade när fotografen gjorde sitt yttersta för att få en gravallvarlig Alice att dra lite på smilbanden... Det var omöjligt!!! Hon bara tittade bistert på honom och sa varken bu eller bä... När D smög fram bakom henne och viskade -Bajskorv! så blev det dock ganska roligt och förhoppningsvis fick han till ett bra foto då... Måste vara tacksamt att vara barnfotograf...?
Sedan blev det ICA Maxi och väl hemma fredagsmys med rostbiff och goda ostar... ..och JA! Jag tittade på "På Spåret" även om jag har fått höra av mina vänner att det är tantvarning... Jag hävdar envist att det är allmänbildande!!! Så det så...
Nu har vi städat lite så att inte Alices mormor som är i antågande ska få en allergisk dammchock när hon kliver innanför dörren...
Alice ringde henne tidigare och frågade -Är du på väg nu mormor? Sött!!!
Suddiga bilder på A i Meandi (inga problem att skratta alls...)

Inga kommentarer: