onsdag 18 februari 2009

Temperaturen stiger...

Lite varmare är det väl ute idag, eller...? Nja, tveksamt! Det jag syftade på var snarare tyvärr Alices temperatur... Hon hade 38,5 °C i morse och när jag kom hem från att ha varit på IKEA och handlat till jobbet nu på kvällen så hade den stigit till 39,5°C... Inte för att jag hade tänkt att hon skulle ha gått till dagis imorgon ändå (en feberfri dag hemma tycker jag nog är bäst att ha) men det måste kännas jobbigt för henne. Konstigt nog så är hon ganska opåverkad av feber förutom att hon blir lite "lillgammal" som D uttryckte det och resonerar och funderar extra mycket på saker och ting...
Idag har jag som sagt varit hemma och imorgon är det D´s tur. Missade en del i skolan idag... Bland annat fick vi tillbaka tentorna som vi gjorde i början på terminen... Jag fick högsta betyg!!! He he... Lite kaxig måste man ju få vara för alla andra jobbade ju två och två men jag var ensam men bäst ändå...

Inga kommentarer: