onsdag 18 februari 2009

Sjukligt beteende...

...är det inte Alice som har drabbats av utan jag.... Det är precis som någon liten shoppingdjävul flugit i mig och jag kan inte sluta shoppa barnkläder på Tradera och andra ställen. Jag fick ju en laddning med så mycket fint igår men mycket vill ha mer...
Besatt av kläder... ?Jag hade ju beställt en T-shirt från Molo med dalmatiner på från BomBom som skulle komma i mitten på februari men när jag åkte förbi häromdagen så var affären stängd på grund av renovering och inget datum när de skulle öppna igen... Det sa inte hon som jobbade något om när jag var där och jag var ändå inne 3 ggr för hon var lite frånvarande och disträ så jag litade inte riktigt på henne... (!) Nu har jag nog gett om den och ...
...tror att Alice skulle vara så fin en en sådan här tunika med hundar istället

Inga kommentarer: