onsdag 28 januari 2009

När man har tråkigt...

...är det lätt att man shoppar för att ha något att göra.... När jag hade suttit en stund i skolan så kände jag att jag inte skulle komma att lära mig något av att sitta och surfa runt på måfå på webben. Jag begav mig till närmsta scrappbookingaffär för att "titta" istället . Nu hade jag ju tur att de inte har så mycket fina grejer där men jag hittade i allafall ett mycket efterlängtat fodral att ha mina papper i... Nu är det snart dags för föreläsning.. "Bara" två timmar idag... Skönt! Ikväll ska Alice och jag på barnkören Flugan och sjunga lite och sedan blir det middag med tjejgänget. Jag skulle egentligen inte ha kunnat följa med men jobbresan som D skulle ha åkt på blev inställd... !

1 kommentar:

Emma sa...

Ja det är lätt hänt!! ha ha!
På onsdag nästa vecka ville mia till Hildas å jag hänger gärna på ;-)
Fin väska du hittade i allafall!
Å billigare än min!!

Räknade antalet Lo´s idag, 31, ops!!! trodde itne det var så många!!!
Hälsa alla i kväll, vi ska packa vi!! eller jag för inte hjälper hon till mycket inte....

Katten är i tvättmaskinen nu!!! urk!