söndag 5 oktober 2008

Nya tavlor!

Äntligen fick vi tummen ur och valde ut några av de finaste fotona som vi har tagit på Alice och framkallade dem förstorade i svart/vitt för att göra tavlor av. Det blev SÅ fint!! Ganska självklart egentligen eftersom motivet är så tacksamt... Här är några av mina favoriter:

Jag är inte säker på att bloggen gör bilderna rättvisa men det blev i alla fall väldigt fint med fotona i svarta ramar. När vi var på a6 för att framkalla så träffade vi E & F. Det var några veckor sedan de små hönorna sågs och de riktigt sprudlade av bus när de sprang runt på den lilla lekhörnan. E hjälpte mig att välja tyger som vi ska ha till nya soffkuddar. De hade precis de kuddarna jag ville ha på Iems från Mimou men de var alldeles för dyra. 400 kr för en kudde...!

Fina tyger från MimouDäremot så hittade jag tyg av samma märke (tror jag...) som inte var alltför dyrt och som tur är har jag en mamma som kan sy... (jag kan inte...) och hon har lovat att hjälpa mig... TACK snälla mamma!

Inga kommentarer: