tisdag 7 oktober 2008

Bortakvällar.

Igår kväll så fick jag en trevlig inbjudan att komma och pyssla lite hos min kära vän M. För närvarande så är jag helt i fas med min pyssliga sida så det är bara att ta vara på tiden så länge den varar. Det blev "bara" en sida som sak vara första sidan i mitt scrapalbum med Alice som huvudfigur (det slinker garanterat in ett eller två kort på Elliot också...) Vi hade det jättetrevligt och det blev alldeles för sent för en vardagkväll.... trött var jag i morse...!
Nu i kväll har jag varit på styrelsemöte på Alice förskola. Ja idag var vi egentligen inte där utan hos en av de andra medlemmarna (som så klart hade ett nytt och superfint stort hus = jag vill också ha...) Det är roligt att vara med och tycka och tänka om förskolan... inte alls särskilt tidskrävande. Jag har bara lite dåligt samvete för att jag inte har jobbat så aktivt med hemsidan som jag skulle ha kunnat. Strandängens Montessoriförskola Kom bara ihåg att det fortfarande är lite pyssel från min sida kvar innan all text hamnar på rätt plats...

Inga kommentarer: