lördag 4 oktober 2008

Vilken trevlig lördag!

Plaskade som vanligt i morse på Rosenlundsbadet. Alice ÄLSKAR att duscha efteråt och tog god tid på sig så D fick vänta läänge utanför...
Jag hade glömt att ta med blöja efter badet och precis när jag hade tänkt tanken att hon kanske är stor nog att klara sig utan eftersom det är så nära hem, så kissade hon en stor pöl på golvet utan att ens säga ett ord innan... Tur att jag inte hunnit få på henne kläderna än! Kanske är hon inte riktigt mogen för att vara utan än... Vi fortsätter att prova men hon är inte lika road av att sitta på pottan längre och jag vill inte tjata och göra det till något negativt.
Jag hade tid för att klippa mig så vi tog vagnen och gick ner på stan och då somnade A gott...
Så här snygg blev jag i håret (haha..)
På eftermiddagen så blev det ett besök på Monkey town. Alice tyckte det var SÅ roligt!!!
Rutschkana och...
... bollhav! Det kan inte bli bättre...!
Vi träffade och lekte med kompisen W (som syns lite bakom Alice)

Inga kommentarer: