fredag 12 september 2008

Jobba jobba...

När jag var uppe och hälsade på på kliniken där jag sommarjobbade förra veckan så frågade de om jag ville jobba torsdag och fredag eftersom nästan alla skulle åka iväg på en "kick-off". Jag blev jätteglad och det var också en bra chans att komma bort lite från skolan några dagar...
Igår eftermiddag så kom min mamma ner till oss. Det är alltid lika mysigt inte minst eftersom Alice är så otroligt förtjust i sin mormor.
Jag har på nytt fastnat i Traderaträsket... Jag erkänner! Jag är periodare och nu kan jag inte låta bli att bjuda och kolla och kolla... Det började med att jag ville se om jag kunde hitta några kläder med 5 myror... på. Eftersom Alice är som besatt av dem och jag ändå aldrig kommer ha hjärta att låta filmen "försvinna" som jag skrev tidigare så tänkte jag att hon likväl kan få en eller kanske ett par tröjor med tryck som hon verkligen gillar. Problemet var att jag inte visste att trots att Lindex släppt en ny höstkollektion för 70-talisterna att shoppa loss på så är dessa kläder hårdvaluta på Tradera. jag har budat och budat men det är alltid någon där som lägger högre. Tyvärr var jag lite sent ute på Lindex och det fanns nästan inga storlekar kvar så nu är min sista chans att ropa in något fint på Tradera... Wish me luck!!

Inga kommentarer: